baybars2024 benimde bebrğim asla yürüteç kullanmadık parmak ucua basıyor o aylar da ikende parmak ucuna basardı şuan 12 buçuk aylık hala parmak ucuna basıyor desteksiz yürüyemiyor henüz ama önceden ayakta dursa bile parmak ucına basardı şuan ayakta durunca düz duruyor ama bi yere tutunup yürüdüğünde parmak ucına basıyor doktora sordum normaldir çoğu bebek tam desteksiz yürüyene kadar parmak uclarına basalar dedi