14 aylık Oğlum bezini değiştirirken çok ağlıyor çiş olsun kaka olsun farkmez 3 gündür böyle değiştireceğim zaman ağlamaya başlıyor yatıyorum altını açacaakken bacaklarını karnına çekiyor kitliyor resmen aynı yaşta olan anneler sizinde çocuklarınız böyle mi ya bu arada pişik felan değil sünnet olmuştu 40 günlükken ara sıra yapışıklık olmasın diye pipisini geri çekiyorum bunun için mi ağlıyor acaba