annediyebiri 43 çıktı diye mi kimyasal olabilir dediler acaba? Bende tam adet olmam gereken gün kan verdim 22 çıktı. Akşamına adet oldum ve kimyasal olacağını söylediler. İki günde bir kan verdim 53,110 diye arttı hep iki katına çıktı. Bir hafta adet gördüm geçti. Şu an kahverengi lekelenmem var doktorum tekrar kan ver değerin yükseliyor mu bakalım dedi pazar günü tekrar kan vereceğim. Yani 43 düşük bi değer mi sayıyorlar anlamadım