Merhaba degerli anneler,
Sizlere bir sorum olacakti. Malumunuz kista geldi havalar bi oyle bi boyle ama genel itibariyle soguk ve yerler islak. Ustune birde kar eklendi mi tam olacak. Bebegim henuz 10 aylik ama 7.5 dan beri yurumeye pek hevesli. Suanda tek elimi tutarak yuruyor. Ilk adim ayakkabisi mi almaliyim? Yoksa hala tabansiz bebek ayakkabilariyla mi devam?
Ilk adim ayakkabisi olarak ne tur bi sey onerirsiniz? Sizce ne zaman saglikli olan giymesi? Tamamen kendi yurudugunde mi yoksa hemen simdiden mi?
Kafam cok karisik. Yardimci olabilecek varsa cok mutlu olurum.
Cevaplarinizi bekliyorum 😊
Simdiden tesekkurler