songul465_ Kızım doğduğundan beri normal Aptamil kullanıyordum ama bu sefer eşim prosyneo olanını almış bı sıkıntı olur mu farkı nedir??
bennanneolduum songul465_ ben de Aptamil kullanıyordum ama doktorumuz prosyneonun sindiriminin daha rahat olduğunu söylemişti. Gaz yapmiyormus. Bence fark etmişti. Siz de gözlemleyebilirsiniz.
songul465_ bennanneolduum daha iyi yani o zaman ama ben zaten diğerinde de sıkıntı yaşamamıştım çok şükür
bennanneolduum songul465_ Yani öyle söylemişti. Maşallah gaz sıkıntısı yaşamamak çok büyük rahatlık 🧿🧿☺️ sağlıkla büyüsün bebişler
songul465_ bennanneolduum evet gerçekten öyle doğdu doğalı hiç sıkıntı çekmedim kendi pırt pırt çıkarttı en büyük şansım🧿🥹