Sinemyiss Bebeğim gözlerini oluşturuyor. Henüz 4 aylık acaba bu normal bir durummu bunu emerken daha çok yapıyor. Işık geldiğinde de yapıyor ama normal zamanda da yapıyor
Sinemyiss elifc1234 teşekkür ederim. Gözleri renkle benimde öyle ve gözlerimde rahatsızlık var . Bundan dolayı aklıma takıldı