Önce şuan uyutma tekniğiniz nedir onu da yazsaydınız keşke yenidoğan dönemlerinde ayakta da salladım ama çok nadir pışpışta yaptım anakucağına da yatırdım ama genel olarak beşiğinde yattı ben sadece elimi ona temas ettirip saçını okşadım o beni görebiliyordu temasta ettiği için rahatça uyuyordu 14aylık hala çyle uyur emer beşiğine yatırırım elimi uzatırım saçını okşarım pışpış der ya da ninni söylerim kendi kendine uyur