Lütfen bilgisi olan yazabilir mi? Kardeşim ilk olarak yaşadığı bazı problemlerden dolayı önce saçkıran tedavisi gördü uzun bir süre çıkmadı saçı. Kortizonlu ilaç kullandı yaşı 11 ve kilosu 59. Gözünde görme kaybı oluştu bant vermiş tembellik olabilir diye doktor dikkatli kullanmadı sanırım ama tekrar doktora gittiğinde katarakt demiş doktor bazı tahliller istemiş doktor antikor testleri istemiş ve anti nükleer antikor testi pozitif geldi ve onkoloji bölümüne yönlendirmiş böyle bi durumla karşılaşan var mı? Kayseri’de yada Ankara’da çocuk onkolojide iyi bir doktor önerisi olan var mı?