Sdabdk Ben de sütüm az ve emmediği için EDS uyguladım şu an biberonu istemiyor sadece emiyor sütümü çoğaltmadı ama emzirme bağını daha yoğun kurabildik, EDS normal emzirmeye göre çok yorucu oluyor ama değer tabii ki
Kahve_keyfi Sedefli canım silikon uca gec onu bir süre kullan kasları gelişince memeye geçersin arada yine ağzına ver sonradan tutmamaızlık etmesin
Mires Sedefli Ben varım canım. Bebeğim ememiyordu çene kasları kuvvetli olmadığı için birde zayıf doğmuştu onun da etkisi vardı. 1 ay belki 1 ayı geçmiştir tam hatırlamıyorum sağıp verdim. Ama artık sağmak çok yoruyordu beni. Bütün gün süt sağmaktan bebeğe bakamıyordum düşün. Sonra inat ettim emzirmek için uğraştım sürekli mememi verdim. Öyle öyle zamanla emmeye başladı çok şükür. Sende öyle yap pes etme zaten büyüdükçe çeneleri kuvvetleniyor. Gerekirse silikon uçlardan al..😊🌸
Emibra Sedefli bnm bebegm de meme ucum yoktu alamiyrdu hep biberonla verdim 22 gun falan snra memeye alistirdim okunmus suyu meme'me damlattim emdi sükür
Kusannesi Sedefli ben buldum canm aynılarını yaşadım. Avent göğüs ucu silikonu aldım, onu biberon sanıyor göğüsümü emiyor çok şükür hemen tuttu ilk denememde. Hemde göğüsüm yara olmuyor acımıyor. Kesinlikle dene ağlıyodum ben pompa başında çocugum beni emmiyo istemiyo diye
Elifum Sedefli öncelikle mamayı artık biberon yerine kaşıkla ya da Bi yöntem var hortumla emzirme aklıma gelirse yazarım tekrar onunla verebilirsin tabi biberonla emmek kolay ve alışmıştır Bi arkadaş yazmış cenesini kuvvetlendirmek için emzikte olabilir oda Bi yöntem... Bi süre çıplak emzir teni senin tenine temas etsin sar sarmala eminim tutacaktır gerekirse bir hafta on gün o şekilde ve sürekli emzir biberonla mama vermeyi mutlaka bırak ama
Sec2016 Sedefli bebegin dogdugunda sütüm gelmediği için mama verdim 4.gunu geldi ve ara ara emzirdim fakat gogus uclarim cok açıyordu ve sagip kaşıkla yada siringayla verdim 1hafta sonra biberonla vermeye başladım. 5gunu emzik tuttu. Arada emzirmeye çalışıyordum fakat cok acıyordu bırakıyordum. Ve 55gunluk olana kadar biberonla besledim.sonra yanlış emziriyoru. O yuzden yara oluyor herhalde deyip yardim aldim ve ısrarla emzirdim başta cok agladi cunku biberonun akışına alışmıştı. Pes etmedim goguslerim acimasina ragmen bebeğimin aglamasina ragmen emzirdim. Başlarda cok ağladığında katıldığında biberonla verdim yavaş yavaş unuttu ve emmeye başladı. Hala biberonla veriyorum arada sorun olmuyor. Eme eme cene kaslarını güçlendiricek emzik kullanmayı da deneyin istersen kaslarının güçlenmesi icin. Emzirdi doğmadığını düşündüğünüzde biberona sarılın. Insallah en kisa zamanda sadece sizi emer..
katmerliana Sedefli inş seninde pes edip emmeye baslar canım her dönem sıkıntıları farklı oluyor 😊 sen kararli guclu olursan üstesinden gelirsiniz ahh ahh sen o sinirlenmeyi büyüdükçe goreceksin o yuzden simdi sakin olmaya calis 😊 sabir ve pes etme canim daha cok kucuk annesi zamanla alisir uzme kendini