mbarlasu jsjsjksj 10bucuk aylık döne döne her yere gidiyor doktora sormuştum 9 aylıkken emeklemeyi değil dönmeyi tercih etmiş demişti emekleme gelişim basamağı değil 😊
belus jsjsjksj belki de direkt yürümek isteyecek:) daha geçen bir yazıda gördüm gelişim basamağı değil diye hiç kendinizi üzmeyin💌
laledevri35 Emeklemek gelişim basamağı değil benim kızım hiç emeklemeden yürüdü bazen 6aylık emekleyen de oluyor 12aylık emekleyen de bebekten bebeğe değişiyor