Merhaba tatlı anneler, uzun süredir girmiyordum foruma ama çok önemli bir konuda desteğiniz lazım.
Oğlum 3 buçuk yaşında. Çalışan anne ve babayız. Annem sağolsun oğlum doğduğundan beri bana çok destek. Eşimle beraber çalışan ebeveynler olduğumuz için annem hafta içi bizde kalıp oğluma bakıyor, cuma günü evine geçiyor. Ptesi geliyor. Fakat her cuma anneannem gitmesin o gelsin sizi istemiyorum onu istiyorum gibi tepkilerle karşılaşıyoruz. Bu normal geliyordu, sonuçta hafta içi bi fiil anneannesiyle vakit geçiriyor, bizi akşamdan akşama görüyor vs. Fakat bugün, gene bir cuma akşamı inanılmaz sıkıntılı bir hal almaya başladı. Sizi sevmiyorum, anneannem gelsin gibisinden başlayan gece ağlama krizleriyle sonlandı. En son o kadar ağladı ki uyuyakaldı ve uykusundan uyanıp (bezi bırakalı 6-7 ay oldu) öyle bir ağlama krizi yaşadık ki kucağımda sakinleştirmeye çalışırken hem kaçırdı hem de ciddi bir kriz anı yaşadık. Bunu yaşayan anneler var mı, desteğinize ihtiyacım var. İnanın çok üzülüyorum bu duruma ve sakin sevecen yaklaşmaya çalışıyorum. Ama her hafta bu krizi yaşamaktan ve “seni istemiyorum seni sevmiyorum anneannem gelsin vs” cümleler duymaktan çok yıprandım. Ne yapabilirim kızlar :(