Northstar28 14,5 aylık bir bebek doğduğu günden beri gece uykusu yık artık iliğime tak etti dayanamıyorum. Sağdan sola dönerken bile uyanıp onu geri uyutmamı istiyor ve bu çok uzun sürüyoe. Gecenin köründe saatlerce sallıyorum tam yatırıyorum geri uyanıyor. Ya dayanacak gücüm kalmadı artık uykusuzluğa gerçekten psikolojim bozuldu sakin kalamıyorum çok bağırıyorum ama uyumuyor çocuk uyumuyor. Bir tek benim mi bebeğim böyle 15 aydır gece 2 saatten fazla uyuduğumu bilmem ya çok yoruldum
Northstar28 Northstar28 kendimi kontrol sinirimi kontrol edemiyorum geceleri. Artık tak etti gerçekten cıldırmak üzereyim
Rez Northstar28 9 aylık aynıyız vallahi, uyumayan bebek uyumuyor, iyi sizinki gece uykusunda böyle yapıyor, benim oğlum sabah 8 de ayakta ve gün içinde asla uyumaz, taaaa ki gece 12 ye kadar , sabaha kadar da yine 55 kere uyanır 😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Babymom5 Northstar28 yalnız değilsin canım bizde öyleyiz 14 aylığız. Doğduğumuzdan beri bizde öyleyiz maalesef. Bizimki gün içinde de sürekli ağlıyor. Bende sakin kalamıyorum çok zorlanıyorum gün geçtikçe daha da zorlaşıyor. Seni çok iyi anlıyorum. 1 yaşından sonra gece emmesini kesin diyor doktorlar ama biz geceleri daha çok emmeye başladık Buda beni mahvetti
kimbumadam Northstar28 Kaçta uyanıyorsunuz? İlk uyku kaçta ne kadar sürüyor? 2.uyku var mı ? Varsa kaçta ne kadar Akşam kaçta yatıyor?
Hmnn Northstar28 12 aylık benimki de öyle yani 12 aydır aralıksız 2 saat uyuduğumu bilmem. Birde uykuya aşırı ağlaya ağlaya geçiyoruz
Northstar28 Hmnn ben dayanamıyorum artık hani sabır sabır bitti bende gerçekten bayılacam artık uykusuzluktan
Northstar28 Babymom5 ya emerken uyusa o da değil kalkıyor emiyor yine dalmıyo sonra tekrar ayağıma alıp sallıyorum emmesine rağmen. Hiçbir türlü olmuyor yani iyi yanı yok bu durumun emmekte değil mesela ama ne bilmiyorum tek bildiğim dayanamadıgım
Hmnn Babymom5 bu gece emmesi olayını nasıl halledeceğiz ya su da teklif edince içmiyor ki bas bas bağırıyor
fundasevgikayur Merhaba ben hem bir anne hem sürekli annelerle çalışan bir psikolojik danışman olarak cevap yazmak istedim size çok yorulmuş ve bunalmışsınız belli ki. Bebeğinizi uyku polikliniğine götürebilirsiniz (diğer illeri bilmiyorum ama İstanbul’da var) kendiniz için ise psikolojik destek almayı düşünebilirsiniz. Biz anneler iyi hissetmedikçe çocuklarımıza da faydalı olamıyoruz. Kolaylıklar diliyorum💐
Northstar28 fundasevgikayur teşekkür ederim ama bazen tuvalete zor gidiyorum keşke gidebilsem keşke bi sihirli değnek olsa uyku sorunumuz düzelse
Ozgrgzl fundasevgikayur merhaba Funda hanım polikliniğin adını söyleyebilir misiniz? Bende oğlum için görüşmek istiyorum
Northstar28 kimbumadam 5 te uyanıyor 6 ya kadar ayağımda sallıyorum asla tam dalmıyo sonra da tamamen kalkıyor zaten tabi ben güne 5 te başlıyorum o da yarım yamalak işte 6 ta kadar. Çok erkek kalktığı için gündüz iki uyku yapıyor bir saat maksimum. Aksam 8 en geç 9 da yatırıyorum
fundasevgikayur Northstar28 tahmin ediyorum ama online destek de düşünebilirsiniz işin uzmanı birisi olsun lütfen (sosyal medya uzman geçinen ticari amaçlarla hareket eden insanlarla dolu maalesef) psikolojik destek için uygulamalar var telefonunuza indirip haftada 40dakikayı kendinize ayırabilirsiniz💐
Babymom5 Hmnn inan ki hiç bilmiyorum canım baya uğraştım ben ama yok çözemiyorum gece emmesini bırakamıyoruz daha da çok düştü memeye geceleri
fundasevgikayur Merhaba benim bildiğim Marmara Üniversitesi’nde bebek uyku polikliniği var belki başka yerlerde de vardır bu isimle. Ozgrgzl
ddenzege Northstar28 Benımkıde aynıydı . Kime desem uyku duzenı yok sen uyutamıyorsun bir ton laf ederlerdı . Sızı anlıyorum cıdden uyumayan bebek uyumuyor . Ama gündüz uykusunu kesınce ve destegı kesınce bıraz daha düzene gırdı / aynı sızın gıbıydı uyuturdum 1 aaat sonra uyanırdı salla derdı 1 saat besık sallardım kabus gıbıydı . Sabah 4 5 6 ben besık sallardım . Şükür destegı kestım daha düzene gırdı . Destegı kesın .desteksız uyuyunca en azından bıraz daha uzun uyuyor . Uykudan çok cekmıs bırı olarak en azından uykuya gecısı bıraz daha kolay oluyor
ddenzege Northstar28 oda çok zor oldu inanın . Uyku sorunu olduğu ıcın destek kesmekte çok zor oluyor . Aşama aşama kestım . Mutlaka sallamayı kesın çok ezıyet . Uyanınca uykuya donmek ıcın sallanmak ıstıyor saatlerce sallardım sızın kadarken . Isıkları kapatıp yanına yatıp nınnı söyleyerek uyuttum hafıf tempoda elımle salladım. Böyle böyle bıraktım . Suan yanına yatıyorum 10 dk da uyuyakalıyor . Benm bebegım de hıc uyumayan bır çocuk sızı öyle ıyı anlıyorum kı kaç kere ağladığımı bılırım çok zor gerçekten ama destegı kesınce bıraz rahatlarsınız . Sallama olayı cıdden çok skntı. Desteğe alıştığı ıcın uyuanınca da destek beklıyor ya da destegı kestıgınız ıcın uyanıyor . O yüzden sureklı sallanmak ıstıyor . Destekle uyumayı mutlaka kesın emzırmek sallamak bunlar daha da zorlaştırıyor kesınce baya rahatlıcaksınız hatta bazen uyanıyor bakınıyor sonra yıne koyuyor kafasını uyuyor