mombabe benim oğlum 5 aylık ben hala 2 numara kullanıyorum. Delikleri daha küçük diye 3,4,5 numaraların delikleri daha büyük. Eğer emzirmiyorsanız 3 numara kalıp 6. Ay itibariyle belki değiştirme yapabilirsiniz. Ama emziriyorsanız eğer yani meme+mama olarak gidiyorsanız daha da delikler artarsa memeyi bırakır bilginiz olsun