45 günlük bebeğim memeyi zor alıyor şu son günler artık resmen bana da ona da eziyet olmaya başladı emzirmek. Meme reddi yaşıyorum sanırım. Memeyi alıyor ama tam tutmuyor sürekli çekiştirerek emmeye çalışıyor en son iyice sinirlenip bağıra bağıra hem aranıyor hem tutmuyor alıyor memeyi 2 çekiyor bağırarak tekrar bırakıyor. Memede uyuyan bebek şimdi asla memede uyumuyor karnını doyurmak için emmesi bile zorlaştı napcam şaşırdım artık. Resmen emzik istiyor onu verince susuyor ama emzikle de uyuyamıyor çıkınca sürekli uyanıyor. Artık gerçekten ne yapacağımı şaşırdım. Gazı var o yüzden ememiyor desem onu da çıkarıyorum ama yine yok olmuyor reddediyor memeyi. Napcam bana bir akıl verin nolur ya