çalışmak, çalışmak, çalışmak.
Kadın üretmeyi durdurmamalı, annenin çocuğa baktığı gibi babasında bakma görevi var ise hiç birimiz çalışmayalım, ki evlatlar için, kendimiz için, geleceğe yatırım yapmak için çalışılıyor. Belirli bir yaşa getirildikten sonra bence en uygunu. Devletin verdiği 2 yıl sonra mesela.