sedaozkan22 Merhaba doğum parası haricinde emzirme ödeneği ve çocuk parası ne zaman yatıyor hesaba bilen varsa yardımcı olabilir mi
imaddesi sedaozkan22 Mirabia emzirme ödeneği e devlette tanımlı hesabıma tam 1 hafta sonra yattı. Hesabınız tanımlı değilse PTT den kimlikle çekebilirsiniz
alzarvn yeni_anne__ çalışmayan 857 tl süt parası alıyor sigortalı olup 37.hafta ayrılan 50 bine yakın
sedaozkan22 2020-2023 nereye başvuru yapılıyor doğum parasının bi kısmı hesabıma yattı ama diğer ikisi yatmadı
Eymencvk sedaozkan22 doğumdan sonra doğum raporu ile yapılıyor ben çalışyordum 49 bini 3 e bölmüşlerdi süt parası o aralarda yattı
Eymencvk Kupeklergiremez süt parası çalışab çalışmayan her anneye yatıyor diye biliyorum yada eşinize
uykusuzluklarinanasi sedaozkan22 sedaozkan22 biz emzirme parası almıştık. eşim sigortalı olduğu için ona yatmıştı. hastanemiz başvuru yapmıştı bizim adımıza. 1 ayı bulmuştu yatması sadece
Rabiiul sedaozkan22 hastane benim adıma başvuru yapmıştı emzirme ödeneği 800 küsür yatmıştı diğer ödeneğe siz gidip başvuru yapıyorsunuz diğer 50 bin küsür de 3 bölünerek yattı bana doğumdan sonra 15 gün içinde yatıyor
twobabymom_ Rabiiul 50 bin ne için yatti mesela size çalıştığınız için filan mı mesela ben ev hanımıyim 20 haftalık hamileyim nereye ne için başvuru yapacayomi bilemiyorum
Rabiiul nazhaf evet ama bıraktım parayı aldıktan sonra şimdi işsizlik ödeneği alıyorum 8 bin Nisan ayınq kadar
TospikEmirr Rabiiul işsizlik ödeneğini almak için önceden çalışmış mı olmamız gerekiyor? Yoksa herkes alabilir mi ?
ayfer77_ Rabiiul doğum nedeniyle çıktıktan sonra işsizlik ödeneği alabiliyormuyuz rapor süremin dolmasına çok az kaldı işi bırakıcam işsizlik ödenegi almam için ne yapmam lazim
aseltos0808 Lumisare hamilelik öncesi çalışıyor olmanız gerekiyor 50 bin civarı yatması için en asgari ücretle. 850 tl herkese yatıyor çalışan çalışmayan
mzyyeeenn Bu 50 bin civarı yatan parayı nasıl aldınız ? Nereye başvurdunuz ? Ben devletin kadrolu öğretmeniyim öyle bir para görmedim ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim. 😊 aseltos0808
keremsmom78 aseltos0808 ay bende devlette hemşireyim 800 gibi bi para aldım sadece nasıl oluyor o dediğiniz
ladymoms_ sedaozkan22 kocaelindeyiz süt parası 450 TL aldık eşim 300 TL alfi bide ben doğum için ayrıca PTT den 700 TL aldım biraz geç yatıyor 700 TL bu kadar