gulcicekkync Kızlar bebeğim 15 günlük oldu geçmeyen sarılığı var ne yapsam bilemedim sanki cok uzadı. sarılık geçiren oldu mu ne yaptinz ne yapabilirim
defnemiraybebek gulcicekkync 15 güne geçmişti ama uzayan sarılık değildi uzayan sarılıkta bildiğim kadarıyla yanlış bilgi vermeyeyim 3 ay sürüyormuş sık emzirmeye gayret et
merveguneri gulcicekkync benim kızım ne yazık ki 2 .5 ay süren bir sarılık geçirdi doktor tehlikeli bir durum yok dediyse bi daha gitmenize hiç gerek yom çünkü tek çözüm neredeyse her yarım saatte bir emzirmek dediğim şekilde çook sık emzir geçer