eminebeyhan Merhaba arkadaşlar bebeğine bu mamayı kullanan var mı ben bu gün kullanmaya başladım da bilgi verirmisiniz çok katı
Nefeslihyt eminebeyhan 5 ay kullandık evet öyle oluyor, wee babynin klasik geniş ağızlı biberonuyla verdim mamayı , günde 30 cc de su verdim azar azar
eminebeyhan bhu aptamil 06 kullanıyorduk ve emziriyorum da 2 gün boyunca çok kusması oldu yediği herşeyi çıkardı doktorda mamasını değiştirdi mamadan kilo yönünden bir beklentim yok çok şükür kilo alımı gayet iyi bebeğimin ama