Benimkide öyleydi kızlar 4. Ay 1 günlük yani 17 hafta 5 günlük . Ben 3 4 saat uyanık bıraktım öyle uykuya geçti ama bi kaç saat yatıp geri uyanıyor sonra yine sallıyoruz 1 saat kadar uğraşıyoruz geri yatıyor fakat ilk uzun uyuyor 3 4 saat ama geceleri beni bitiriyor uyanıyor ağlıyor mama veriyorum içmiyor anca yatağından kaldırıp tekrar sallıyorum uyuyor bazen uyanıyor içiyor bi içiyor bi içmiyor bi uyuyor bi bakmışım 1 saate kalkmış uyku düzenimiz hep bozuldu ayağımda uyuya kalıyorum perişan oldum. Bugün hiç mamasını içmedi açlıktan halsiz düştü rota aşı vurduralı 1 yada 1.5 hafta falan oluyor ondanmı yoksa atak dönemindeyiz ondanmı bilmiyorum 🤷♀️