Merhaba 5,5 aylik kizim var dogdugundan beri ellerini agzina goturup uyandigi için kollarini kundak yapip portatif sallanan besikte sallayarak uyutuyorum tabi oncesinde ayağımda sallayarak uyumus oluyor geceleri uyandikca mama verip besikte salliyorum hafiften iyle uyuyor. Ama artik buyuyor ve bende yatagima gecmek istiyorum park yatak sallanmiyor napabilirim sizce uyandikca ayagima alip sallamali miyim nasil olur hic bilmiyorum. Sizler park yatakta nasil uyutuyorsunuz cocuklarinizi? Gece uyaninca napiyorsunuz cevremde hic cocuklu birileri olmadigi icin bende merak ediyorum