Kizlar bebegim bugun 29 gunluk sadece anne sutu ile besleniyor kilosu gayet iyi yaklasik 20 gundur zeyntinyagini poposuna surerek kaka yaptiriyoruz. Doktor yalanci kabizlik yenidoganda normal dedi ama kabiz gibi degil arastirdim da pek bize de uymuyor gibi, ayni problemi yasayanlar var mi? Neler yaptiniz, yapiyosunuz?