Ozlemhuslu bence kilo alimi gayet iyi... benim bebegim 3310 dogmustu. Hastaneden cikarken 3100 e dustu. 1hafta sonra 3160 oldu. Ve sarilik da olmadik cok sukur. Uyandirmakta bende zorluk cekiyordum. Gidiklamak falan ise yaramiyirdu... hastanede hemsireler topuguna vuruyordu ama ben hic kiyamadim.... uyandirmak istedigim zaman isiklari yakip altini aciyordum. Bahaneyle bezini de kontrol ediyordum