İyi geceler bacikolar,bir küçük sorunum var,2 buçuk yıl önce doğum yaptım doğumdan sonra dişlerimi çok sıkmaya başladım yani istemsiz oturduğum yerden bakıyorum dişlerim sımsıkı yani yirmilik dişlerim zaten ağrıyor buda tuz biber ediyor,sizde de oluyormu acaba yoksa ben tek mi anormal oldum🤷🏻♀️