Aysumirca ablam yeğenime emzirmeyi kesene kadar devam sütü veriyordu geceleri şu çocuklar için olan. tamamen gece beslenmesini bırakırkende her kalktığında su veriyordu. sizde suyla yapabilirsiniz. gündüz az yemek yiyorsa belki gece açlığı olabilir. biz bile sıkı beslenmediğimizde geceleri acıkıyoruz. siz daha iyi gözlemlersiniz durumu eğer ki alışkanlıksa su verin devamlı değilse gündüz beslenmesini bi gözden geçirin derim.