tospikannesi_
Çakılı kadro öğretmenlik için mi soruyorsunuz , gittiğiniz ilde ilk olarak 6 yıl diye belirlenmişti sanırım sonra 4 yıla düştü kalıyorsunuz eşiniz öğretmen değilse tayin isteyemiyorsunuz mülakatlar büyük illerde idi önceden şuan nasıl bilmiyorum