Hn-123 Emzirmek en büyük sıkıntı belki 1 2 saatlik olabilir ama uzun saatler alan gezmelere kesinlikle cesaret edemem ki geçen gün hastaneye gitmek zorunda kaldım emzirme odasına girim dedim yok yani emzirme odaları bile o kadar kötü ki en iyisi evde oturmak kısa süreli gezmeler yapmak