GemlikZeytini Kızlar paça yaptırdım bu neden böyle duruyor. Moralim bozuldu pantolon mahvolmuş ateş pahası her şey özenerek aldım niye böyle duruyor? alt sıkı üst kısmı balon gibi nasıl yapmış böyle
mihramomm1 GemlikZeytini Kesmeden içine mi katlamış napmis öyle 🤷🏻♀️Geri götürün umarım düzeltir terziligi online mi öğrenmiş napmis😏
betul97_ GemlikZeytini Bu ne yapmış kız kesmiş sonra o paçayı geri mi dikmiş kıvırıp dikmemek için inşallah düzeltebilir. Eşimin de birkaç pantolonun paçasının üstündeki kumaşı içeri doğru katlayıp dikmiş hani sanki boyu uzasa sök o dikişi boyu uzar öyle saçma ki adam uğraşmamak için öyle dikmiş şimdi anneme yaptırıyoruz 😅😅
Aklimideliricem Geri götüremez misin düzeltmenin yolunu bulsun söküp diker belki geri onu nasıl yapmış cidden
mihramomm1 GemlikZeytini Umarım düzeltilebilir her şey zaten çok pahalı dediğiniz gibi hani olmasa yenisi alayım deseniz alırsınız ama ne gerek var böyle şeylere milletin hakkına giriyorlar resmen 😏
mervemhm Orjinal paça yapamaya çalışmış ama olmamış . Birleştirme dikisini yanlış yere dikmiş o yüzden balon duruyor.
GemlikZeytini mihramomm1 yenisini almak istemiyorum🥹 zaradan kaliteli olsun dedim paraya kıydım. Ondan canım sıkılıyor yazık günah mahvetti
mihramomm1 GemlikZeytini Diyecek bir şey yok valla üzüldüm bende başka bir terziye gosterin ama böyle yılların terzisi derler ya öyle olanlara belki kurtarılabilir içine falan katlamamis demi kontrol ettiniz mi eğer katladiysa kurtarılır muhtemelen
GemlikZeytini mihramomm1 adama götürdüm bugun çok pot duruyor bu olmamış dedim. Yarın almaya gidicem o terziyi iyi bilirdim bakalım mahvetmemiştir inş
GemlikZeytini betul97_ ay keşke toparlıcak biri olsada götürsem bide pahalı yapıyor iyi terzi diye götürmüştüm