Cns_5454 acile gitmeniz gerekiyo, adrenalini hava olarak veriyolar
Adrenalin gibi bi ilaç olduğu için evde tedavi vermiyolarmis
Geçen sene olmuştuk bizde, öksürük atağı geldiğinde ağlarsa daha da siddetleniyo öksürük. Aglamayla da birleşince solunum yolunda ki ödem daha da artiyomus
O yüzden sakinleştirmek için biraz balkona falan çıkarabilirsiniz üstünü sıkı giydirip, ama ağlaması ve öksürüğü siddetliyse beklemeyin mutlaka acile gidin
Hava uygulaması, soğuk buhar uygulaması yapılıyor onlar rahatlatıyor çocuğu
Biz iki kez hava uygulaması , üç kez soğuk buhar almıştık iki üç güne toparlamisti