4 ay 11 günlük oğlum 3 gündür delirdi resmen ne gündüz uyuyo nede gece 12 kadar delirecem artık ya yemin ederim dişimi sıkmaktan dişlerim ağrıyo 3 ay böyleydi zaten 15 gündür 10:30 da yatırıyordum 11 kadar uyuyodu üç gündür yine başladı uyumuyo kucakta basbagiriyo beşikte yerde delirdi resmen tükendim artık bıktım gerçekten herkesin çocuğu yatıp uyuyo saatlerce bu nasıl çocuk bilmiyorum 😢😢allaha hoş varsın ama bıktım