İlk doğumumda tek başımaydım kimseden bişey duymadım, şimdi ikinci doğumum oldu annem yanımda diğer bebeğimde küçük olduğu için. Annem başladı 40ı çıkmamış bebeği regl biri görürse yüzünde lekeler oluşur, yok akşamdan sonra dışarı çıkılmaz, lohusasın sende çıkma, bezi akşamdan sonra atılmaz vs vs. Bide sonunu “senin çocuğun, bişey olursa sen çekersin” diye bitiriyor. E dedim lohusanın yemek yapması da yasak o zaman, yok o senin vazifen diyor. Deliricem yardım.