Merhaba arkadaşlar, kızım 2 ay 5 günlük kalbinde delik varmış. Doktor ultrasonla baktı önemli değil dedi, 3 ay sonra tekrar çağırdı, çok korkuyorum İnşAllah kapanır, Dua ediyorum, yüzüne bakarken ağlayasım geliyor, bir şey olmaz dimi geçer. Başına böyle bir şey gelen annelerimiz var mı. Birtürlü rahatlayamıyorum😞 Nolur geçer diyin 😭