nediilay bence pişmanlık🥲 indirimde olduğu halde 3000 tlye almıştım. Bebeğim 3 kilo doğmasına rağmen yani tosuncuk gibi bişey de olarak doğmadı ama 2. Haftamızdan sonra maalesef sığamadı yani elimde kaldı. Reflü yatağını 2.5 ay kadar kullandık. Benim tercihim o yönde bana böyle 1 2 haftalık bir yatak olduğunu söyleselerdi almazdım