Merhabalar bişi sormak istiyorum nolur tecrübeli olan arkadaşlar cevap versin pcosluyum bi kızım var adet düzensizliği hep vardı geçen hafta doktora gittim yumurtlama olmuş beta negatif çıktı ama progesteron 1.18 di bekleyelim tekrar kana bakalım dedi bi hafta sonra beta yine negatif rahim duvarı çok kalın ama progesteron 21 çıkmış bekleyelim dedi yine kızım da da gebelik çıkmamış ben iki aylıkken öğrenmiştim yine rahim duvarı çok kalındı iki sebebi var ya rahim gerçekten bebek var ona hazırlanıyor yada adet öncesi dedi sizce var mı yok mu kafam çok karıştı