adaletkulaksz Bebeğim 9 aylık ama hala geceleri gaz sancısına uyanıyor her türlü gıdayı yiyor hani her gün bi gıda yese de ilk yiyişi gaz yapıyor desem ama neden böyle oluyor bilen varsa yardımcı olabilir mi ya da başına gelen varsa ?
sema_068 adaletkulaksz sizinki de grriye doğru geriyor mu kendni? Bizimkine bazen sanki bişey batıyor gibi topluyor kendni bazende geriye atıyor. Sabah kalktığında baya gaz dolmuş oluyor. Beslenmeden yaklaşık 1 buçuk 2 saat sonra başlıyor sıkıntılar