Kızlar merhaba öncelikle. Bizim bilgimiz olmadığı için buraya yazıyorum. Arkadaşım 10 haftalık hamileydi, fakat kontrole gittiğinde 8. Haftada kalbi durduğunu öğrendi bebeğinin. Pazartesi günü doktor ilaçla düşük gerçekleştirdi. Kürtaja gerek kalmadan ilaçla düşük yaptı. Normalde kanaması azalmış fakat bugün yoğun kanaması geliyormuş yaklaşık 10-15 tane ped değiştirmiş. Bir de bu kadar kanaması olunca tansiyonu çok düşüyormuş ve evde de 2 yaşında oğlu var. Afedersiniz 3-4 kat peçeteyle sildiği halde heryer kan oluyormuş. Haliyle arkadaşım da korktu. Kanama ne kadar sürer ve bu kadar kanama olması normal mi?