Merhaba kızlar
Oğlum 22. Ayını bitirdi işine geldi mi 2 kelimeli cümleler kuruyor o da anne gel,anne al, anne ver.
Normal mi bilemedim ?
Hayvanları sayınca sesleri çıkarıyor
Anne, baba, dede, nene, teyze, çocuk, abla, su diyor.
Her konuştuğumuzu anlıyor tekrar et deyince anlamamış gibi anne ne diyor 😂😂
Sizce normal mi tedirgin olmam gerekir mi
Evet her çocuk özel fakat çevremdekilerin çocuğu değişik kelimeler kullanıyor benim ki klasik basit bilemedim doğru mu düşünüyorum