3bebe Arkadaşlar emziriyorum sabah bi uyandım sağ göğsüm şişti ağrımaya başladı ⅔ saat sonra da sol göğsüm şişti agrıyo da şimdi anlamıyorum bianda neden böyle oldu zonkluyo da çok 😭
meryemceeeee 3bebe etrafında kızarıklık falan yoksa süt dolmuştur emzirirken diğer göğüsünğzğde acın ordan da süt aksın birikmesin bide iki gögüstende emzirmeye calısın
3bebe Elfgrn galiba mastit gibi damarlar şişmiş gibi sürekli emziriyorum ama yok daha geçmedi İnşallah geçer ki oğlum küçükte değil 28 aylık ona rağmen neden böyle oldu anlamadım
Gulbayann En büyük ihtimal mastır olabilir diye düşünüyorum soğuk lahana uygulaması yapabilirsin faydası olur