Kizlar selam, suwenden internet uzerinden S beden dogum sonrasi korse aldim. Fakat bedeni olmadi. Korselerde iade olmuyormus. 100 liraya satiyorum. Faturasi, etiketi herseyi duruyor. İlgilenenler mesaj atabilir. Instahram adresim nazliyazic
https://www.suwen.com.tr/p/waist-bel-korsesi-ten-rengi-sw9140089-1459?gclid=EAIaIQobChMIiqK49L2x5wIVF6maCh0cAAISEAQYASABEgLy6PD_BwE