Kızlar selam artık yıldım yeminle sürekli ağlıyor uykusu gelince öyle bir ağlıyor ki kıpkırmızı oluyor bazen tıkanıyor ağlamaktan uyuyamıyor ay napıcam fikir verin herkesin diline düştüm kızımın ağlamasından bebektir ağlar diye kendşmş avutuyorum ama içim gidiyor diş yok hastalığı yeni atlattı burnunu temizliyorum duş aldırıyorum ama kriz şeklinde geliyor hep akşam ve uyku öncesi gündüz uyku öncesinde böyle acaba biraz papatya çayı versem olur mu bebekleri böyle olan annneler var mı aramızda yoksa sadece benimki mi böyle