Kbrrmz Merhaba arkadaşlar . Benim sağlık sorunlarım yuzunden emzirmeyi sonlandirmam gerekiyor . Kızım 16 aylık oldu .ve emerek uyuyan bir bebek 😑 ikimizinde bu sureci sancisiz bir şekilde nasıl atlatabiliriz . Tavsiyeleriniz nelerdir .