Kızlar 15 gün sonra ter testi yaptırmaya gideceğiz belki duyanlar ya da yaptıranlar olmuştur. Türkiye de yalnızca bir hastanede bulduk. Bu süreçte o kadar çok yıprandım ki korkudan. Sonuç çıksında ona göre hareket edeyim diyorum. Çok ama çok yoruldum. İnsanın evladının hasta olma ihtimali çok zorluyor. Kalbim sıkışıyor. Bu testi yaptıranlar var mı? Sonuçları temiz çıkanlar??