guzelyagmur Oğlum 4 aylık , aşırı salya, el yeme ve ne bulursa ağzına götürme durumu söz konusu. Huzursuzluk diz boyu. Sizce atak mı yoksa diş mi? Çok zorluyor bizi 🥹
baysal guzelyagmur benimki de 10 aylık bütün gün eli ağzında ne bulursa ağzına sokuyor asla oyun oynama derdi yok diş dönemindede aynıydı çıkardı hala aynı
esra1406 guzelyagmur Benim kızım da 4 aylık aynı şeyleri yaşıyoruz hep bi huzsuzluk hali ve uykuya direniş var emmek de istemiyor çok yorucu bi süreçteyim şuan 🥹
kuzucuk31_ guzelyagmur muhtamelen 4 ay atağı bizde öyle olmuştuk uslu oğlum bi anda huysuzlaştı şuan 6 aylığzı iki tane diş patlattı aynı anda şimdide çekiyoruz
guzelyagmur esra1406 çok yorucu gerçekten, uykularından uyanırken ağlayarak kalkıyor. Acaba bu dönemde olağan bir şey mi ? Sizde de öyle mi?
esra1406 guzelyagmur evet maalesef bizde de o şekilde oldu 10 gün kadar sürdü şuan daha iyi şükür ki geçecek inşallah merak etmeyin 💐