26 aylık kızım konuşuyor, kaka söylüyor, saklanarak yapıyor, anne bezi al pis oldu diyor, tuvalet eğitimi versem yapıcak gibi ama akşam yatmadan süt içiyor gece uyanıp su içer sabah bezi çok dolu kalkıyor hatta çoğu zaman gece yarısı alırım bezini taşmasın diye gece nasıl baş edicemi bilmiyorum sürekli kaldırmak mı gerekiyor gece çişe nasıl yapıyorsunuz?