İki bebemi de 20 gün önce iyileştirdim ama büyüğü gine hasta havlar tarzı oksurukle hastane yolunu tuttuk kurp müdür nedir o dedi buhar mak aldık içine ilaç sıkıp veriyoruz o ses gitti ama hala öksürüyor. Ee malum kardeşinde bidha bulaştı. Ikiside Bi burnunu çekiyor Bi öksürüyor ne yapam ben ya hele bana şunu yaptım şıp diye kesti falan bisey diyin