Kızlar merhaba bebeğim 3 buçuk aylık 2 haftalikten sonra yalnız bakiyorum akşamları da eşimin destegiyle ama son zamanlar artık bitkin düşüyorum sürekli halsizim bebeğim uyuyunca uzanayim diyorum biraz sonra kalkamıyorum hicbirsey yapmak istemiyorum tüm eklemlerim ağrıyor bebeğim gece boyu çok uyanmaz beslenmek için uyanır uyur ama gün içinde son zamanlarda sürekli kucakta kalmak istiyor uykuya direniyor uykuya dalması zorlaştı ve kucağımda sallayarak uyutuyorum bu beni daha da yoruyor herhangi bi takviye kullanmiyorum boyle bu durumu yaşayan takviye alıp enerji olarak iyi hisseden annelerimiz var mı bı tavsiye verin hiç yoksa ilaçlarla ayakta durayım