elizinannesi-19 bizim 15 aydır öyle.İlişkimizle alakalı hiç sorun olmadı ama yok anam kükreyen kocamın yanında bırak oğlumu,ben uyuyamıyorum. Yatak odasının yanında mutfak,onun yanında oğlumun odası var. Oğlum uyuyor, ben uyandım.
çünkü har gür sesi geliyor 🤷🏻♀️ 2 defa geni eti aldırdı,kilo verdi biraz filan ama yok. Bebek yokken de az taşınmadım odaydı salondu 😂 Bence çifte bağlı bir şey, kiminde ayrı yatınca sorun olur kiminde olmaz.