Sibellkaan tutmayan bebek tutmuyor arkadaşım doğduğu gibi vermek gerekmiş biçok dr, hemşire bunu bana dedi ben de tutacak diye inat ettim 4. Ayına kadar eve 15 20 emzik alıp hepsini denedim. 6 aylık oldu pes ettim. Tutmuyor, tutmuyor ve tutmuyor.... 🙄 ilk hafta vermediğime pişmanım.