Hayatkisa61 annemin evinde salonda masası var mutfakta da aynı boyut masa var 4 sandalyeli. Misafir gelince genelde hep mutfakta kurup yeniliyor yazık salonda olan boşa yer kaplıyor annem çok pişman oldu aldığına . Bnm mutfağım çok küçük. Seçme şansım olsaydı mutfakta masa olurdu salonda masa dursun istemezdim . misafire ayıp neymiş siz emek verip yemeğe çağırcaksınızda yedirdiğiniz yer mi sorun olcak. Ayda yılda 1 misafir gelcek diye Hergün salonda kalabalık eden şeye ne gerek var . Depo gibi yeriniz varsa bi süre orda mı saklasanız pişman olma ihtimaline karşı