Hayatkisa61
Taşınmadan once ki evimiz cok buyuktu, kendi evimizdi.
Salon gerçekten devasal buyuklukteydi. Orda sadece koltuk tv sehpa vardi baska da hic bisi yok oldukca bos alan vardi buna ragmen ben yemek masasi almadim.
Mutfaga L seklinde masa aldik gelen olduğu zaman da orada yerdik.
Salona yemek getir gotur istemiyordum gayette iyi oluyordu..
Simdi ordan tasindik bu evde tam aksine cok küçük..olsun kendi evimiz yine bile isteye aldik. Mutfakta masam istiyorum. Ama kucuk olmuyor L masayi aldik salona koyduk.
Velasil sizin düşünceniz de güzel bence. Cok gelen gideniniz yoksa