cmlcml 4. Ay atağından sonra uyku bozulmaları zaten çok normal maalesef uyku gerilemesi dedikleri şey. Doktorumuz 3 saati bekle en az dedi bizde de kusma oluyor o şekilde yapıyorum çünkü fazla geliyor yoksa sizin de fazla geliyor demek ki, yenidoğan gibi her saat emzirilmesi gerekmiyor artık çünkü